9 сентября 2009 г.

Chrome OS X - Ура :)

Сьогодні мене чомусь піняло на подвиги. Скачав останню з доступних розробницьких версій Google Chrome (4.0.206.1) для платформи Mac OS X, користувачем якої являюсь. І о ура, вони накінець навчилися обробляти самопідписані сертифікати SSL для захищених сайтів.

Проблема була в наступному: колись давно я написав сайтик, де вся інформація для службового користування, і відповідно, всі дані повинні бути зашифрованими більш-менш надійно. Для цього щастя я вирішив використати SSL, але платити за сертифікат авторизованим дистриб'юторам таких сертифікатів не збирався, тому що сайт для вузького кола людей і не вимагає сертифікату високого рівня авторитетності. Але Chrome, принаймні під Mac ніяк не пускав мене на це сайт, казав, що там "пірати" :) Тепер все значно краще :)

Накінець я можу в хромі нормально бродити по тенетам інтернету! Уррааа!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий